Hudba, Móda, Lifestyle & Urban kultura

Móda

Vans uvádí kampaň dávající prostor umělkyním zhmotnit své kreativní vize

8 března, 2021

Vans uvádí kampaň dávající prostor umělkyním zhmotnit své kreativní vize

Vans, globální ikona kreativního sebevyjádření, uvádí kampaň s názvem These Projects Are Ads for Creativity, ve které vyzdvihuje umělkyně a jejich kreativitu ve všech možných podobách. Kampaň umožnila komunitě kreativců kolem značky Vans ukázat se světu a tvořit to, co je opravdu baví – ať už jsou to kresby, sochy, hudební klipy, vlastní návrhy tenisek, digitální animace a mnoho dalšího.

Na poctu Mezinárodního měsíce žen Vans překročil hranice konvenční kampaně a místo toho vložil své prostředky do pěti kreativních ženských duší, aby podnítil jejich uměleckého ducha a dal jim prostor tvořit zcela podle svého gusta. Kampaň These Projects Are Ads for Creativity podporuje kreativitu a sebevyjádření v podobě jedinečných uměleckých děl a zážitků, za nimiž stojí plejáda talentovaných nezávislých umělkyň z celého světa. Představuje tak různorodou komunitu žen, jejichž kreativní ambice zrcadlí rovnost příležitostí a posílení postavení žen v kreativním světě. Nová kampaň značky Vans umožňuje umělkyním představit svůj příběh a tvorbu v čase, kdy jsou možnosti sebeprezentace na umělecké scéně výrazně omezené. Spojením důmyslu, vlastní identity a vášně pro kreativní tvorbu tyto ženy vdechly tak potřebný život a duši současnému kreativnímu prostoru. V rámci projektu se představí mimo jiné Rewina Beshue, Annabell Lee, Eloise Dorr, Lalese Stamps, Gaudmother i mnoho dalších.

Ať už jde o Rewinu Beshue ze San Francisca a její pestrobarevné malby, ve kterých se věnuje vyobrazení času, prostoru a reality, Annabell Lee se svými zářivě malovanými polštáři, které odráží její výraznou osobnost, malované skateboardy v podání Eloise Dorr, inspirované jejími oblíbenými skateparky jižního Londýna, originální keramické vázy z dílny Lalese Stamp, či excentrické koberce ručně tkané umělkyní s jménem Gaudmother, tato nová kampaň zrcadlí šíři kreativních interpretací v rámci různorodé umělecké komunity utvářené kolem značky Vans.

„Místo reklam, které o kreativitě jen mluví, jsme se rozhodli podpořit reálné umění ve všech jeho podobách. Jednoduše jsme dali kreativcům z celého světa prostor tvořit,“ vysvětluje záměr značky globální umělecký vedoucí Rob Teague. „Vznikly tak kresby, malby, hudba, sochy, videa, skateparky, šílené animace, podivná surfová prkna a další umělecké kreace, které jsme si ani nedovedli představit. Místo tradičních reklam jsme se jako značka rozhodli jít vlastní cestou a podpořit celé spektrum umělců a jejich kreativní tvorbu. O tom ostatně je i sama značka Vans – nechceme o kreativitě jen mluvit, ale aktivně se na ní podílet skrze naše produkty, umělecké platformy i konkrétní kampaně.“

Tato kreativní cesta bude pokračovat po celý rok na stránkách společnosti Vans, kde vznikne celý digitální prostor pro globální projekty, které vyprávějí příběhy umělců a inspirují fanoušky k vlastní tvorbě v podobě, která zrcadlí jejich duši. Celá kampaň je k zhlédnutí na stránce vans.eu/offthewall. Své vlastní příspěvky pak můžete sdílet na sociálních sítích pod hashtagem #OffTheWall.


Written by:



Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *