Levi’s® představuje novou globální kampaň, ve které vystupuje Beyoncé
Značka Levi’s® představila novou kampaň společně s jednou z nejslavnějších zpěvaček naší doby, Beyoncé. Kampaň následuje po vydání songu “LEVII’S JEANS” z kritiky oceňovaného alba “COWBOY CARTER”, ve kterém Beyoncé redefinuje americkou historii. Teď vystupuje zpěvačka jako hlavní protagonistka ve videu “REIIMAGINE” v kampani, která je inspirována právě historií a odkazem značky Levi’s®. Dvě ikony, které vždy stály v centru dění a jejichž vizionářství ovlivnilo moderní kulturu.
Beyoncé do kampaně vnesla svůj vlastní inovativní přístup k umění a vyprávění příběhů a její pohled na klasické Levi’s® oblečení a stylingy se propsal do samotné kampaně. Ta obsahuje sérii kapitol, ve kterých se postupně znovu představí všechny slavné Levi’s® kampaně pod supervizí režisérky Meliny Matsoukas. První pomyslná kapitola v podobě filmu je inspirován reklamou z roku 1985 s názvem “Launderette”.
“Můj song ‘LEVII’S JEANS’ oslavuje to, v co věřím, že je ultimátní americká uniforma, to, co všichni nosíme s pýchou,” upřesňuje Beyoncé. “je mi ctí pracovat s Levi’s® a společně reprodukovat podstatu americké ikonografie. Fenomén denim on denim je často vnímán skrz mužskou perspektivu, takže výjimečnost této kampaně tkví i v tom, že přináší ženský pohled, a to je pro mě velmi důležité. Těším se na objevování nových způsobů, jak tyto vize uchopit a posílit tak ženský hlas a sílu.”
“Značka Levi’s® vždy byla a bude neoficiální uniformou pro ty, kteří chtějí definovat budoucnost a měnit svět k lepšímu. Věříme, že zásadní součástí tohoto pohybu, je redefinice a budování nových kulturních kódů.” říká Kenny Mitchell, globální marketingový ředitel Levi’s® a Levi Strauss & Co. “Naše spolupráce s Beyoncé nám dává nový impuls k objevování síly reimaginace a výsledkem je tato kampaň, díky níž si můžeme užít ještě užší propojení s fanoušky, ale také posílit podporu žen a pozici Levi’s® jako lifestylové značky.”
Součástí kampaně jsou jak TV spoty, tak i outdoor, digital, print a pochopitelně bude vidět i na sociálních sítích. Součástí jsou i aktivace a speciální produkty v pro značku zásadních lokacích: San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paříž, Londýn a Berlín. Vše startuje 30. září.
První film vznikl pod taktovkou Marcella Rév, tvůrce oceněného cenou Emmy. Kromě vizuálně zasněného světa prvního klipu vznikly i fotografie. Na těch spolupracoval Levi’s® s fotografem Masonem Poole. Ten zachytil kampaň v několika nadčasových fotografiích, které se odteď řadí do zlatého fondu ikonických snímků v Levi’s® oblečení od těch s Marlonem Brandem až po Marilyn Monroe. Tentokrát s Beyoncé.