Hudba, Móda, Lifestyle & Urban kultura

Móda

Vans představuje kolekci na počest měsíce boje proti rakovině prsou

Říjen 2, 2019

Vans představuje kolekci na počest měsíce boje proti rakovině prsou

V rámci nadcházejícího měsíce boje proti rakovině prsou Vans s hrdostí představuje kolekci, která má za cíl nejen vzdělávat mladé o potřebě pravidelného samovyšetření a včasného odhalení případného nádoru, ale zároveň také vzdát hold kráse a síle těch, které tato nemoc osobně postihla. Kolekce bude k dostání od 1. října 2019 a minimálně 200 tisíc amerických dolarů z tržeb poputuje na účet CoppaFeel! britské charitativní organizace zaměřené na zvyšování povědomí o rakovině prsou s cílem včasného odhalení nemoci a pobízí mladé lidi, aby lépe poznali své tělo. CoppaFeel! si klade za cíl, aby byl každý výskyt rakoviny prsou diagnostikován v nejvčasnějším možném stádiu. Dělá tak skrze vzdělávání o příznacích a symptomech rakoviny prsou, podporou pravidelného samovyšetření a pobízením k vyhledání lékařské pomoci v případě čehokoliv neobvyklého.

„Pro naši organizaci je spolupráce s Vans doslova splněným snem,“ říká zakladatel CoppaFeel! Kris Hallenga. „Jsme nadšeni z této příležitosti šířit povědomí o nemoci s komunitou kolem Vans. Toto partnerství nám umožní přiblížit ještě více lidem, proč je vyšetření prsou tak důležité a jak doslova zachraňuje životy. CoppaFeel! je tady, aby skoncovala s pozdním diagnostikováním rakoviny prsou skrze vzdělávání mladých, bez rozdílu pohlaví, a povzbudila je, aby se nechali při jakýchkoliv pochybnostech řádně vyšetřit.“

„Ilustrace staví na jednoduchých tvarech a čistých liniích pro zvýraznění použitých barev a vzájemného propojení zobrazených postav. Rakovina prsou totiž postihuje všechny, bez ohledu na rasu či postavení. A my chtěli, aby navržené ilustrace reflektovaly tuto realitu. 

Partnerstvím s CoppaFeel! můžeme nejenom ukázat krásu žen, které postihla rakovina prsou, ale také se podílet na vzdělávání mladých, prolomit tabu kolem včasného diagnostikování rakoviny a povzbudit naše zákazníky, aby vzali své zdraví do vlastních rukou,“ vysvětluje Diandre Fuentes, návrhářka sekce Vans Footwear.

Ručně kreslené ženské siluety všech tvarů a barev pleti poukazují na masový dosah rakoviny prsou i propojení skrze sílu samovyšetření. Zatímco podporující vzkaz „You Got This“ na jednom z modelů nenápadně ukrývá prsa, provedení v modro-bílé slouží jako explicitní návod ke způsobům samovyšetření. A designéři nezapomněli ani na ikonický šachovnicový vzor, který přetvořili pomocí barev odkazujících na různorodost odstínů pleti na počest všech, komu byla rakovina prsou diagnostikována nebo se jich tato nemoc jakkoliv dotkla.


Written by:



Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *